به گزارش روابط عمومي حوزه علميه خراسان جنوبي ،حجت الاسلام اسماعیلی  در خصوص مهارت مباحثه ابتدا به طرح سوال که مباحثه چیست وچه ضرورتی داردپرداخت وگفت: مباحثه روخوانی دوباره ،حفظ کردن متن ،تکرارآن وجدال برسر یک کلمه ونکته فرعی نیست بلکه برقراری ارتباط بین دوفکر برای رسیدن به نتیجه ای برتر وکاملتر است

 وی بیان کرد:مباحثه نیمی از فعالیت یادگیری است که با تفکر و تعلم مطالب در ذهن متبلور ،وادراکاتی به وجود می آورد که این ادراکات بایدازحالت  اجمالی به تفصیل تبدیل شوند

حجت الاسلام اسماعیلی عوامل موثر در ایجاد مباحثه را فراگیری ومطالعه درس ،انتخاب هم مباحثه ،رعایت مراحل مباحثه ،حاضر شدن به موقع در مباحثه ،انتخاب مکان مباحثه دانست

استاد حوزه علمیه جعفریه قاین اظهار داشت:طلبه در حین مباحثه ممکن است دچار آسیب هایی شود که باید مراقبت کند مثلا علم آموزی را برای برتری طلبی وفخر فروشی یاد نگیرد ودر نزاع ها وگفتگوهای علمی از اخلاق وادب دور نشود

کارگاه روش مباحثه ویژه طلاب دوره تثبیتی در مدرسه جعفریه قاین برگزار گردید.

کارگاه روش مطالعه فعال ویژه طلاب دوره تثبیتی در مدرسه جعفریه قاین برگزار گردید.

(احسان ازمنظرقرآن)مقاله شایسته تحسین درسیزهمین فراخوان آثار پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان

مباحثه ,قاین ,جعفریه ,،انتخاب ,الاسلام ,حوزه ,جعفریه قاین ,دانستاستاد حوزه ,حوزه علمیه ,علمیه جعفریه ,مباحثه دانستاستاد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

shogheprvazi مجله سفیر خرید جزوات و فایل های دانشگاهی اینجا همه چی هست وكالت در دعاوي حقوقي ،كيفري ،خانواده دانلود جدیدترین اجزاء مورد نیاز در پروژه تولید محتوا مطالب اینترنتی وعده پزشکي و درمان gogoli94